loader-img
loader-img-2
تبریک انتشارات علمی و فرهنگی به احمد پاکتچی

احمد پاکتچی، دانش آموختهٔ رشته تاریخ از دانشگاه تهران، مطالعات ادیان و زبان‌شناسی تاریخی از دانشگاه فارابی آلماتی و دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. او همچنین مدیر گروه نشانه‌شناسی هنر، فرهنگستان هنر ایران است و تدریس در دانشگاه‌های فارابی قزاقستان، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی، تألیف بیش از 19 عنوان کتاب، حدود 140 مقاله در مجلات علمی-پژوهشی یا مجموعه مقالات همایش‌های علمی، 350 مقاله دانشنامه‌ای به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و روسی و ... را در کارنامۀ آموزشی و پژوهشی خود دارد.

در روزهای گذشته دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در ابلاغیه‌ای، احمد پاکتچی را در جایگاه سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان آموزش علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به مدیر کل این سازمان معرفی کرد.

انتشارات علمی و فرهنگی در دوران اخیر در موضوع احیای شوراهای علمی و سیاست‌گذاری خود از مشاوره و راهنمایی‌های احمد پاکتچی بهرهٔ بسیاری برده و امیدوار است این بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های ایشان کماکان ادامه داشته باشد. علمی و فرهنگی به همین مناسبت این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک می‌گوید و برایشان در سمت جدید توفیقات روزافزون و ماندگار را آرزومند است.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی