loader-img
loader-img-2
فهرست پرفروش‌های علمی و فرهنگی در نخستین نمایشگاه مجازی

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از اول بهمن سال جاری شروع به کار کرد، مردم با وجود اشکالاتی که یکی دو روز نخست در سایت این نمایشگاه دیده می‌شد استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که تا چهارشنبه هشتم بهمن تمدید شده انتشارات علمی و فرهنگی با بیش از هزار عنوان کتاب حضور یافته است و مخاطبان توجه کم‌نظیری به کتاب‌های این نشر نشان داده‌اند. از جمله کتاب‌هایی که در صدر فهرست پرفروش‌های انتشارات علمی و فرهنگی دیده می‌شود، می‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد.

رمان مشهور خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر با ترجمه‌ی بهمن شعله‌ور پرفروش‌ترین کتاب انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران بوده است.

کتاب تاریخ فلسفه اثر ویل دورانت با ترجمه‌ی عباس زریاب خویی  در رده‌ی دوم پرفروش‌های علمی و فرهنگی قرار گرفته است.

رتبه‌ی سوم فهرست پرفروش‌ها متعلق به کتاب اتوبوس مدرسه به قلم مری.ک.هریس با ترجمه‌ی گلی امامی است.

چهارمین کتاب پرفروش علمی و فرهنگی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب  فضا، زمان و معماری: رشد یک سنت جدید اثر زیگفرید گیدیون است که منوچهر مزینی آن را ترجمه کرده است.

کتاب تاریخ فلسفه: فیلسوفان انگلیسی از هابز تا هیوم که فردریک‌چارلز کاپلستون آن را نوشته و  امیرجلال‌الدین اعلم آن را ترجمه کرده است تا زمان تهیۀ این خبر پنجمین کتاب پرفروش انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران بوده است.

کتاب‌های ششم تا پانزدهم این فهرست به ترتیب از این قرارند: 

نظم جهانی: تاملی در ویژگی‌ ملت‌ها و جریان تاریخ

مبانی نشانه‌شناسی

دفترچه ممنوع

تاریخ تحلیلی اسلام: از آغاز تا نیمه نخست سده چهارم

روباه توی تاریکی

غرور و تعصب

رمز و داستانهای رمزی در ادب فارسی: تحلیلی از داستان‌های عرفانی - فلسفی ابن سینا و سهروردی

قصص الانبیاء (داستان‌های پیامبران)

البلدان: کهن‌ترین متن جغرافیایی مسلمانان

گفتار در روش درست راه بردن عقل و جستجوی حقیقت در علوم

 

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب‌ تهران تا چهارشنبه هشتم بهمن تمدید شده است و کتاب‌دوستان می‌توانند با مراجعه به نشانی  book.icfi.ir کتاب‌های مورد علاقۀ خود را با 20درصد تخفیف تهیه کنند. ارسال کتاب‌ها از طریق پست و رایگان خواهد بود. همچنین برای رفع مشکلات احتمالی، امکان خرید همه‌ی کتاب‌های عرضه ضده در نمایشگاه با تخفیفی مشابه از سایت خود انتشارات نیز مهیا شده است. نیز دوست‌داران علمی و فرهنگی می‌توانند برای رفع هرگونه مشکل احتمالی یا پرسش در زمینه خرید با شماره‌های 02158415 یا 09393832536 (از طریق واتس‌اپ) تماس بگیرند.

 

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی