loader-img
loader-img-2
دیدار زمستانۀ کارمندان و مدیرعامل

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی در روز دوشنبه مورخ 20 بهمن 99 به مناسبت روز زن و دهۀ فجر دیدار زمستانۀ همکاران با مدیرعامل در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.
با پخش آیاتی از قرآن کریم برنامه متبرک و آغاز شد و سپس نیره طالب‌زاده مجری برنامه به همکاران خوشامد گفت و همگان را به تماشای تیزری از برنامۀ تصویری روز زن با موضوع مطالعۀ دیجیتال دعوت کرد.

در ادامه علی نادری از همکاران انبار سرخه حصار خاطره‌ای در قالب استندآپ کمدی اجرا کرد و پس از اجرای او گروهی موسیقی سنتی آروشا چند قطعه اجرا کردند.

سپس محمدجعفر کبریایی مدیر واحد فروش انتشارات علمی و فرهنگی گزارشی از اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و نحوۀ حضور علمی و فرهنگی در آن داد. او گفت: «در این نمایشگاه بیش از 9 هزار کتاب فروخته شد و دو کتاب ما جزو پرفروش‌های نمایشگاه شد. و از نکات مثبت این نمایشگاه مجازی برای ما این بود که برخلاف ایام نمایشگاه حضوری کار پخش ما قطع نشد. اتفاق خوب دیگر هم این بود که زیرساخت سایت ارتقا پیدا کرد فروش از طریق سایت رشد بسیار خوبی داشت. نیز ما از فروش مجازی توانستیم اطلاعات نزدیک به پنج هزار مخاطب علمی و فرهنگی را در بانک اطلاعاتی خود به دست بیاوریم و آن را بستر ایجاد باشگاه مخاطبان کنیم.»

سپس نادره رضایی مدیرعامل انتشارات به جایگاه آمد و پس از تبریک ایام یادی از مرحوم فرزانه زنگیان کرد. او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: « در آستانۀ قرن جدید آنچه به‌نظر ضروری می‌رسد تغییر است. با توجه به وضعیت کرونا و تغییراتی که در جهان ایجاد کرد و همچنین با توجه به اینکه ما از ابتدای اسفند 99 بعد از 22 سال دیگر بودجۀ حاصل از دفترچه‌ها را نخواهیم داشت، ضرورت تغییر نمایان‌تر از گذشته است. از همۀ همکارانم در علمی و فرهنگی می‌خواهم دربارهٔ تغییرات گشوده باشند. پیش از هر چیز ذهن‌ها باید آمادۀ تغییر باشد.»
در ادامه رضایی مدیرعامل، تقی‌پور و برازجانی از اعضای هیئت مدیره و گنابادی معاون فرهنگی از همکاران انبار که زحمات فراوانی برای برقراری نمایشگاه مجازی کشیدند تقدیر و تجلیل کردند.

در بخش انتهایی برنامه گروه موسیقی چند قطعه دیگر اجرا کردند و سپس ویدئویی که از صحبت‌های صمیمانۀ همکاران تهیه شده بود و همچنین یکی از برنامه‌های «نشانه» پخش شد.
پرسش همکاران از مدیرعامل و پاسخ‌های رضایی خاتمهٔ برنامه بود. پس از پایان برنامه نیز حاضران عکسی دسته جمعی به یادگار گرفتند.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی