loader-img
loader-img-2
برگزاری مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت فرزانه زنگیان

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی مراسم چهلم مرحوم فرزانه زنگیان در تاریخ سوم اسفند 99 در سالن جلسات مجموعه با حضور فرزندان و همکاران سابق مرحوم برگزار شد.

ابتدا زیتونی از همکاران قدیمی مجموعه سخنانی کوتاه درباره زنگیان گفت و سپس از حضور فرزندان مرحوم تشکر کرد. سپس فرهاد طاهری از همکاران سابق مجموعه به ذکر خاطراتی از حسن همکاری با زنگیان پرداخت و ریزبینی و دقت نظر او را در کار ستودنی خواند. آقایان خواجه سعیدی و هدایتی نیز که هر دو از همکاران سابق مجموعه و خانم زنگیان بودند او را فردی جدی، مستقل و کوشا در پیگیری امور کتاب معرفی کردند.پ

پس از سخنان همکاران پسر کوچک خانم زنگیان از برگزاری این مراسم تشکر کرد و گفت: «هر کس روزهای شاد و غمگینی دارد و من می‌دانم که خنده‌های مادرم در علمی و فرهنگی شکل می‌گذفت؛ نقاط روشن زندگی مادرم در کنار شما بود.»

همچنین پسر بزرگ او نیز از علاقۀ ویژۀ مادرش به این مکان سخن گفت و از همه همکاران خواست: «به رسم همکاری اگر به هر دلیلی زمانی از مادرم آزرده خاطر شدید، که همیشه ممکن است در محیط کار رخ دهد، او را حلال کنید.»

در ادامه نادره رضایی زنگیان را زنی دغدغه‌مند، خسته اما امیدوار خواند. او گفت: «امیدوار بودن در عین خستگی از ویژگی‌های بارز خانم زنگیان بود و این برای همه ما بسیار درس‌آموز است. اینکه در تمام لحظات سخت نکات و نقاط مثبت هر چیز را ببینیم آنگونه خانم زنگیان می‌دید و گفتنش را نیز دریغ نمی‌کرد.» و در پایان نیز از حضور فرزندان مرحوم و همه مهمانان قدردانی کرد.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی