loader-img
loader-img-2
لاشخور کتاب

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی به نقل از روزنامه همشهری مورخ 30 فروردین 1400 کتاب لاشخور کتاب داستانی است هیجان‌انگیز، پر تعلیق و ترسناک از جنیفر چمبلیس برتمن با تصویرگری سارا واتس که شهلا انتظاریان آن را به فارسی برگردانده است.

در این رُمان خانواده امیلی مرتب در حال جابه‌جایی هستند. این بار آنها به سانفرانسیکو می‌روند و امیلی خوشحال است، چرا که خالق بازی آنلاین و پرسروصدای «لاشخور کتاب» که امیلی از طرفداران سفت و سخت آن است، در این شهر زندگی می‌کند. در این بازی، کاربری کتابی را در جایی پنهان می‌کند و بقیه باید با استفاده از سرنخ‌های معماگونه‌ای کتابی را پیدا کنند که کاربر در اینترنت گذاشته است. اما ورود خانواده امیلی به سانفرانسیکو با حمله به خالق این بازی-گریسون گریسولد- همزمان می‌شود و او به حالت کما می‌رود. امیلی در شهر جدید نیز این بازی را انجام می‌دهد و این بار پسر همسایه هم او را همراهی می‌کند. اما بچه‌ها درگیر ماجراهایی می‌شوند که به ضاربان گریسون مربوط است و اینکه چرا آنها به او حمله کرده‌اند و در پی یافتن چه چیزی بوده‌اند.

در داستان به ادگار آلن‌پو و آثار او بسیار اشاره می‌شود؛ نویسنده‌ای قدیمی که دارای سبک گوتیک و معماگونه است. مخاطب ضمن لذت بردن از ماجراجویی‌های پلیسی- معمایی، با ادبیات گوتیک و ادگار آلن‌پو و تعدادی از نویسندگان و آثار مهم ادبی هم آشنا می‌شود.

                                 (شهلا انتظاریان مترجم رمان لاشخور کتاب)

انتشارات علمی و فرهنگی چاپ دوم این کتاب 404صفحه‌ای را با شمارگان هزار نسخه، به بهای 45هزار تومان منتشر کرده است.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی