loader-img
loader-img-2
همواره خود را مدیون ناشران فرهیخته می‌دانم

این بار از بین اسناد انتشارات علمی و فرهنگی سراغ سندی رفته‌ایم که نسبت به سایر اسناد منتشرشده جدیدتر است. اما دلیل اصلی ما برای انتشار این سند این بوده است تا شما هم با دست‌خط هنرمندانه و زیبای بهاءالدین خرمشاهی (قرآن‌پژوه و حافظ‌شناس معاصر) روبرو شوید و از تماشای آن لذت ببرید.


«همکاران عزیزم در شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 
با سلام
لطفا این یاد و سپاس را در آخر پیشگفتار من بر قرآن‌پژوهی (جلد اول) به جای یاد و سپاس قبلی قرار دهید و حروف‌نگاری کنید. و برای احتیاط، حتما پیشگفتار همین کتاب را -یعنی پرینت نهایی را با یاد و سپاس جدید که در همین صفحه نوشته شده توسط آقای بی‌همتا- برای من بفرستید تا یک بار دیگر به دقت نمونه‌خوانی کنم. 
   ب.خ.

یاد و سپاس
به رسم دیرین خود که همواره خود را مدیون ناشران فرهیخته می‌دانم، در اینجا عرض ارادتی با دوستان دارم. نخست از اخوان فرهنگدوست کریمی، که با انتقال امتیاز نشر این کتاب و جلد دیگرش به شرکت انتشارات علمی و فرهنگی موافقت کردند، سپاسگزارم.
سپس از اولیای نشر این شرکت، به‌ویژه مدیر دانشورش آقای دکتر علی زارعی، و معاونت فرهنگی‌اش آقای دکتر اکبر توحیدلو، که خود متخصص علوم قرآنی هستند، همچنین دخت گرامی دوشیزه سوسن قورچیان و سرکار خانم مژگان مهدوی سرپرست تولید، که همه در بازچاپ این اثر همت ورزیدند، نیز از فرزندم عارف که کتاب را نمونه‌خوانی کرده است، صمیمانه تشکر دارم.
برای یکایک این عزیزان، انس مادام‌العمر با قرآن کریم و مزید توفیقات و تأییدات الهی آرزو دارم.
و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین
بهاءالدین خرمشاهی
تهران، تابستان 1388»

خبر خوبی که مرتبط با این سند نیز هست اینکه به زودی و پس از مدت‌ها کتاب قرآن‌پژوهی بهاءالدین خرمشاهی تجدید چاپ می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 

 

نویسنده: مصطفی فرهنگی

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی