loader-img
loader-img-2
برنامۀ بازدید عمومی یگانه موزۀ نشر کشور

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی در پی افتتاح موزه و مرکز اسناد این انتشارات در سوم خرداد 1400 و در پی درخواست فرهنگ‌دوستان برای بازدید از یگانه موزۀ نشر کشور، درهای این موزه به روی علاقه‌مندان گشوده و برنامۀ بازدید عمومی آن اطلاع‌رسانی شد.
بنابر برنامۀ اعلام‌شده از سوی انتشارات علمی و فرهنگی بازدید از این موزه روزهای یکشنبه و سه‌شنبۀ هر هفته از ساعت 9 تا 12 برای عموم آزاد است. در این موزه که به شکل موزه‌های روایی طراحی شده است مخاطبان با روند تاریخی انتشارات فرانکلین، بنگاه ترجمه و نشر کتاب، انتشارات علمی و فرهنگی و کلیۀ کتاب‌های منتشره از ابتدا تا امروز آشنا می‌شوند و اشیاء و یادگارهای بزرگان این نشر را از نزدیک مشاهده خواهند کرد. در کنار این موارد، نمونه‌هایی از گنجینۀ اسناد این نشر مقابل دیدگان ناظران قرار گرفته است. 


به گفته دبیری‌نژاد مسئول راه‌اندازی پروژۀ موزه و مرکز اسناد انتشارات علمی و فرهنگی، این موزه به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان به شکل ادواری آن را تغییر داد. بنابراین اگر بازدیدکننده‌ای دو یا حتی سه بار در سال به موزه مراجعه کند، هر بار مشاهدات تازه‌ای خواهد داشت.
این موزه در طبقۀ همکف ساختمان مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی به نشانی: تهران، چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، شماره 25 واقع شده است.
 

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی