loader-img
loader-img-2
جشن پایان بهار 1400 در انتشارات علمی و فرهنگی

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی در روز چهارشنبه 2 تیر 1400 به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و پایان بهار کارمندان انتشارات علمی و فرهنگی با مدیر عامل دیدار کردند و جشنی به این مناسبت برگزار شد. 

پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی ایران اجرای مراسم آغاز شد و ابتدا اردستانی معاون اجرایی انتشارات علمی و فرهنگی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) به همه همکاران خیر مقدم گفت. سپس گروه «حنانه» نمایشی نمادین از زیارت حریم حرم امام رضا (ع) اجرا کردند و در ادامه نادره رضایی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی نکاتی را خطاب به همکاران مجموعه بیان کرد. او ضمن تشکر از همه همکاران خصوصا کسانی که تلاشی مجدانه برای پا گرفتن موزه و مرکز اسناد داشتند به شرایط دشوار این روزها اشاره کرد و از صبوری و همراهی همکاران تقدیر کرد. او در ادامه گفت: «به گواه تاریخ و همکاران این دوره از فعالیت انتشارات سخت‌ترین دوره بوده است؛ هم از لحاظ وضعیت کرونا و اوضاع اقتصادی کشور و هم به دلیل حذف بودجه حاصل از چاپ دفترچه. و مستقل کردن این مجموعه از آن میزان دارایی و تکیه بر کار اصلی نشر کار آسانی نبوده و نیست اما من باور دارم با همت ما شدنی است».

رضایی همچنین از تلاش شبانه‌روزی تیم مالی برای گذر از مشکلات تشکر و قدردانی کرد و در پایان اضافه کرد که مجموعه پس از تمام این تلاش‌ها و سختی‌ها و همت‌ها اکنون سیستمی منظم‌تر، بسامان‌تر، فرایندمدارتر، دقیق‌تر و شفاف‌تر از گذشته است و این موجب آسودگی خاطر همه ماست که بستر تولید منابع را فراهم کردیم. اکنون ما با شرکت‌های زیرمجموعه‌مان در حال توسعه دادن امکانات و منابع هستیم و حالا کتاب صوتی، تکنولوژی ای‌آر، اپلیکیشن اختصاصی و... همه از دستاوردهای ماندگار این تلاش و همت جمعی است.

پس از پایان سخنان رضایی مراسمی که به همت تیم اجرایی و اداری به مناسبت تولد همکاران بهاری ترتیب داده شده بود برگزار شد و به رسم یادبود هدایایی به هریک از آنها اهدا شد.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی