loader-img
loader-img-2
سولماز و سوگل از ترکیه برای بچه‌ها می‌گویند

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب را گلچین الپوگه با موضوع آشنایی با ترکیه و پوشش و آداب و رسوم این کشور و برای کودکان نوشته است و انتشارات پرنده‌ی آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) آن را در سال 1400، در قطع رحلی و در 32 صفحه به چاپ رسانده است.

ابراهیم عامل محرابی، ترجمه و خانم فاطمه خسرویان نیز تصویرسازی کتاب را بر عهده داشته‌اند.

در سولماز و سوگل که مناسب گروه سنی «ب» است، تلاش شده که در ضمن آشنایی با کشور ترکیه، مفاهیمی چون دوستی با حیوانات، نتیجه‌گیری از تلاش، راستگویی، درستکاری، مهربانی و گذشت برای کودکان ملموس شود.

مجموعه‌ «دنیا خانه‌ من است»، راوی قصه‌های مردم فرهنگ‌های مختلف دنیاست؛ قصه‌هایی از جنوب آمریکا تا شرق آسیا که برای زمان و مکان مشخصی هم نیستند. کودکان در داستان‌های «دنیا خانه‌ من است» می‌توانند سفر کنند و ببینند که انسان‌ها در سراسر جهان، از قدیم تا به حال مثل ما احساسات و تخیلاتی داشته‌اند؛ خیالات و جادوها تا آرزوها.

این مجموعه به درخواست پرنده‌ آبی از سراسر جهان نوشته شده و نکته‌ قابل توجه در آن تصویرگران ایرانی‌ هستند که به‌خوبی متن داستان را با تصویرهای عالی تلفیق کرده و فضای فرهنگی کشور‌ها را هم در نظر داشته‌اند.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی