loader-img
loader-img-2
وکالتی برای حق تنظیم قراردادها و امضاء آنها

زنده‌یاد ذبیح‌الله صفا استاد برجستۀ ادبیات و یکی از پایه‌های قدرتمند ادبیات دانشگاهی است. او که تألیفات متنوع بسیاری دارد با انتشارات علمی و فرهنگی نیز همکاری داشته است. داراب‌نامۀ طرسوسی و کیانیان ازجمله کتاب‌های اوست که در این انتشارات چاپ شده‌اند. 
صفا به موجب کار تدریس و تحقیق، رفت و آمد زیادی بین ایران و آلمان داشت، اما تقریباً بیست‌سال پایانی عمر خود را در آلمان اقامت داشت. طبیعی بود که در ایران وکیلی برای خود معین کند تا به کارهای او در زمینۀ امور اداری مثل انعقاد قرارداد چاپ کتاب‌ها و مقالات و دریافت حق‌التألیف‌ها و ... رسیدگی کند. سندی که در ادامه می‌بینید، تصویر وکالت‌نامۀ اوست که در سال 1373 نگاشته شده و در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ به ثبت رسیده است.

                                                             هوالمنان
                                                            وکالت‌نامه
موکل _ نام: سید ذبیح‌الله. نام خانوادگی: صفا. فرزند: مرحوم سید علی اصغر. شماره شناسنامه: 29963 صادره از بخش 8 تهران متولد 1290 شمسی هجری.
نشانی محل سکونت: آلمان، لوبک، خیابان اُلبرمن شماره 8.
وکیل: آقای سید محمد. نام خانوادگی: ترابی. فرزند: آقای عبدالحسین. شمارۀ شناسنامه: 3 صادره از دامغان. متولد 1328 شمسی هجری.
نشانی محل سکونت: تهران. خیابان برزیل. خیابان نیلو. کوچه سوم. شماره 86. طبقه اول.
مورد وکالت: حق تنظیم قراردادها و امضاء آنها از طرف موکل با مؤسسات انتشاراتی یا بنیادها و نهادهای رسمی یا خصوصی به منظور چاپ یا تجدید چاپ تألیفات موکل و حق دریافت حق‌التألیف از ناشران آنها.
حدود اختیارات وکیل: وکیل موصوف در کلیه موارد مذکور در فوق از طرف موکل حق اقدام و امضاء و دریافت وجوه و عنداللزوم مراجعه به مراجع قانونی برای احقاق حق موکل را دارد و امضاء او در این موارد معتبر و مانند امضای موکل است. 
                                                                     به تاریخ نهم تیر ماه 1373 
                                                                          دکتر ذبیح الله صفا 

 

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی