loader-img
loader-img-2
برگزاری مسابقه ادبی «تهران به روایت دختران»

به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل امور بانوان شهرداری تهران، این اداره‌ کل با هدف شناخت و فهم دغدغه‌ها و نیازهای دختران نوجوان و خانواده‌های این کلان‌شهر و به منظور برنامه‌ریزی برای این گروه سنی که شهروندان آینده پایتخت خواهند بود، اقدام به طراحی طرح «بورسیه نویسندگان نوجوان» کرده است. 

این طرح که ذیل عنوان مجموعه پروژه‌های «تهرانِ خانواده» قرار دارد، بناست علاوه بر کشف و پرورش استعدادهای ادبی در میان دختران نوجوان تهرانی به ارزیابی و تحلیل وضعیت موجود زندگی دختران و خانواده‌ها در کلان‌شهر تهران بپردازد. این مهم از طریق خلق روایت به قلم دختران شهر تهران در این مسابقه رقم خواهد خورد.

«طرح بورسیه نویسندگان نوجوان» طرحی سه‌مرحله‌ای است که در مرحله نخست نوجوانان علاقه‌مند به کار نویسندگی، می‌توانند با پر کردن فرم ثبت‌نام که حاوی نام، نام خانوادگی، سن، نشانی پستی و شماره تماس آنهاست به همراه سه اثر تألیفی خود، در این طرح مشارکت کنند. افراد برگزیده مرحله اول، در کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی شرکت خواهند کرد. منتخبین این بخش پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف آثارشان و براساس علایق‌شان به ژانرهای مختلف، در کلاس‌های پیشرفته داستان‌نویسی که با حضور استادان و پیشکسوتان برگزارخواهد شد، شرکت می‌کنند.

آثار برگزیده در قالب کتابی به چاپ خواهد رسید، ضمن اینکه همه شرکت‌کنندگانی که نسبت به ارسال آثار خود در این فراخوان مشارکت کرده‌اند، به عضویت باشگاه نویسندگان نوجوان درخواهند آمد. دختران نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌نویسی می‌توانند ٣ اثر خود را به همراه فرم شرکت در این رقابت ادبی، تا تاریخ ١٠ شهریور به آدرس الکترونیکی tehranoffamily@gmail.com ارسال کنند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در جشنواره به پایگاه اینترنتی https://farhangi.tehran.ir مراجعه یا با شماره تلفن 22909924-021 تماس بگیرند.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی