loader-img
loader-img-2
همزمان با ولادت فرخنده رسول اکرم صلوات الله علیه و هفته وحدت


همزمان با ولادت فرخنده رسول اکرم صلوات الله علیه و هفته وحدت، نخستین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با محوریت کتابهای «خلاصه سیرت رسول الله» و «پیام پیامبر» روز پنچ شنبه 21 مهرماه برگزار می شود.

پیام پیامبر، مجموعه ای از سخنان پیامبر اکرم(ص) که از منابع و مجامع حدیثی معتبر شیعه و اهل سنت بهره گرفته و مضمون اصلی آن را احادیث اجتماعی و اخلاقی تشکیل می‌دهد. 

خلاصه سیرت رسول‌الله، برگزیده ای از کتاب «سیرت رسول‌اللّه» تالیف قاضی فخرالدین محمد بن عبداللّه بن عمر بوده که در قرن هفتم هجری به رشته تحریر درآمده است. مهمترین و قدیم ترین اثر در موضوع سیره رسول خدا نوشته ابن اسحاق (م 150ه‍-) است که ابن هشام آن را تهذیب و تقریر کرده است. عده‌ای این کتاب را ترجمه یا تلخیص کرده‌اند که رفیع‌الدین اسحاق بن محمد همدانی قاضی ابرقوه (582-623) از جمله مترجمان این اثر است. نام این ترجمه سیرت رسول‌اللّه(ص) است و کتاب حاضر خلاصه آن به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، این برنامه با حضور آقایان مسعود انصاری و منصور پهلوان به عنوان سخنران و نیز جمعی از اهالی قلم و علاقه‌مندان به کتاب از ساعت 30: 14 در شعبه گلفام انتشارات علمی و فرهنگی واقع در بلوار نلسون ماندلا، کوچه گلفام، پلاک 72 آغاز خواهد شد  و شرکت برای همگان آزاد است. 

گفتنی است در برنامه یادشده، کتاب های با محوریت پیامبر (ص) برای حاضرین در جلسه با تخفیف 30 درصد ارائه خواهد شد. 
 

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی