loader-img
loader-img-2
امکان تولید کتاب صوتی با کمک هوش مصنوعی برای کاربران اینترنت

 

مشتریان بوکوایر با استفاده از فناوری گوگل می‌توانند کتاب‌های صوتی با روایت خودکار را از طریق سرویس کتاب صوتی Bookwire’s WAY  ایجاد کنند.

این سرویس امکان تولید کتاب صوتی با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته و به چندین زبان را ارائه می‌کند؛ همچنین بوکوایر در نظر دارد برای ناشران، فرصت‌های متنوع‌تری ایجاد کند که در بازار رو به رشد کتاب‌های صوتی با امکان تبدیل متن به گفتار نیز حضور داشته باشند.

روند درخواست تولید کتاب و تحویل کتاب‌های صوتی آماده انتشار با نرم‌افزار Bookwire انجام می‌شود و این سرویس برای زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و پرتغالی طراحی شده است.

به گفته سرپرست تیم صوتی توسعه کسب‌وکار بوکوایر، قرار نیست کتاب‌های صوتی با استفاده از هوش مصنوعی جایگزین استودیوهای حرفه‌ای و سخنرانان شود، بلکه این سرویس به‌عنوان یک افزونه به کتاب‌های صوتی بوکوایر اضافه خواهد شد.

با استفاده از این خدمات به ناشران قدرت انتخاب داده می‌شود که کتاب‌های صوتی آن‌ها با صدای یک انسان روایت شود یا صدای هوش مصنوعی.

سرعت تبدیل متن به گفتار و نیز دسترسی سریع از دیگر قابلیت‌های این فناوری است و ناشران قادر خواهند بود از ظرفیت کامل کاتالوگ‌های خود استفاده کنند و عناوین کتاب‌های چاپ شده خود را در دسترس همگان قرار دهند.

سرویس کتاب «گوگل پلی» سال گذشته در حالی فناوری کتاب صوتی را عرضه کرد که با استقبال گسترده ناشران مواجه شد؛ خدماتی که به باور برخی از ناشران، فرصت‌های واقعی برای دسترسی به کتاب‌های صوتی را ارائه می‌دهد. هرچند درباره کیفیت محتوایی کتاب‌های صوتی نیز تردیدهایی وجود داشت.

اپلیکیشن «اپل بوک» نیز به تازگی مجموعه جدیدی از کتاب‌های صوتی با روایت خودکار را طراحی کرده است.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی