loader-img
loader-img-2
نقطه قوت انتشارات علمی‌وفرهنگی کتاب‌های فاخر کودک و نوجوان است

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ ناهید امیریان بانوی صدای دوبله ایران از غرفه انتشارات کودک و نوجوان انتشارات علمی‌وفرهنگی بازدید کرد و در جریان تازه‌های نشر این انتشارات قرار گرفت. 

ناهید امیریان درباره تجربه گویندگی خود در نوارقصه گفت: من تجربه گویندگی نوار قصه را از سال‌های دور دارم؛ نوار(کاست) قصه‌هایی وجود داشت که داستان‌های پینوکیو را به‌صورت سریال ضبط می‌کردیم. بخش دیگر کار ما ضبط قصه‌های موزیکال بود که مورد استقبال بچه‌ها قرار می‌گرفت. 

این گوینده همکاری با گویندگان مطرحی همچون مرتضی احمدی و کنعان کیانی را نقطه قوت فعالیت‌های خود در زمینه نوارقصه دانست و افزود: خاطره من از فعالیت گویندگی نوارقصه مربوط به 43 سال پیش است که خاطرات زیبایی از آن دارم. 

 بانوی صدای دوبله ایران با تاکید براینکه نواز قصه و کتاب کودک تجاربی است که بخاطر موزیکال بودن خیلی مورد استقبال بود، عنوان کرد: شخصا بخاطر همکاری در این مجموعه‌ها آموخته‌های زیادی پیدا کردم و البته استقبال مردم بهترین و جذابت‌ترین بخشی بود که برای ما وجود داشت.

امیریان نقطه قوت انتشارات علمی‌وفرهنگی را کتاب‌های فاخر کودک و نوجوان آن دانست و درباره راه‌کارهای ترغیب بچه‌ها به کتاب گفت: کتاب صوتی و داستان‌های موزیکال بخاطر اینکه همراه با صدا و هیجان است، برای کودک جذاب‌تر است و می‌توان آن‌ها را به‌سمت کتاب کشاند و یادگیری خیلی راحت‌تر می‌شود بخاطرهمین توصیه می‌کنم انتشارات علمی و فرهنگی فعالیت‌هایی در این زمینه را در دستور کار داشته باشد. 

این گوینده در پاسخ به اینکه خانواده‌ها چه روش‌هایی را برای کتابخوانی دنبال کنند، گفت: من کتاب «106» را برای ایرانصدا خواندم که بازخوردهای خوبی داشت و خانواده‌ها گفتند ما این کتاب را برای خوابیدن بچه‌ها استفاده می‌کنیم. خانواده‌ها برای اینکه بتوانند بچه‌ها را به کتابخوانی تشویق کنند باید حتما در خوانش کتاب خودشان را یکی از شخصیت‌های کتاب قرار دهند و کمک کنند بچه‌ها در کتابخوانی شرکت داشته باشند. این کار باعث می‌شود بچه‌ها بتوانند فرهنگ ملی و دینی خودشان را یاد بگیرند و چگونه در آینده نویسنده و کارگردان شوند.

گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با 320 عنوان کتاب که 12 عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است  و در راهرو 15 شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی