loader-img
loader-img-2
رویکرد جدید تأمین اجتماعی حمایت از انتشارات علمی‌وفرهنگی است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی‌وفرهنگی،‌ «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور امروز دوشنبه، (24 اردیبهشت 1403) ‌مصادف با ششمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات علمی‌وفرهنگی حضور پیدا کرد. 
میرهاشم موسوی با بیان اینکه انتشارات علمی‌وفرهنگی دارای یک سابقه مهم تاریخی است، افزود: ما در سازمان تأمین اجتماعی خودمان را موظف به حمایت از انتشارات علمی‌وفرهنگی می‌دانیم چراکه یک سابقه مهم فرهنگی در عرصه نشر در این مجموعه قرار دارد. 
او تجدید چاپ آثار فاخر انتشارات علمی‌وفرهنگی و تالیف و ترجمه آثار جدید را رویکرد این انتشارات دانست و تصریح کرد: همکاران ما سعی دارند در انتشارات علمی‌وفرهنگی ظرفیت موجود را فعال‌سازی کنند چراکه ما دارای ظرفیت مهمی در این موسسه هستیم و سعی داریم تأمین اعتبار لازم را برای این مجموعه انجام دهیم. 
گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با 320 عنوان کتاب که 12 عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است  و در راهرو 15 شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی