loader-img
loader-img-2
انتشارات علمی‌وفرهنگی از مفاخر حوزه نشر است/ این انتشارات باید به جایگاه اصلی برگردد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی‌وفرهنگی،‌ «محمود سالاری» معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در غرفه انتشارات علمی‌وفرهنگی حضور پیدا کرد.

سالاری به پیشینه مهم این انتشارات اشاره کرد و با تاکید براینکه انتشارات علمی‌وفرهنگی از مفاخر حوزه نشر است، گفت: انتشارات علمی‌وفرهنگی به دلیل اینکه آثار فاخر، و ارزشمند زیادی را در گذشته منتشر کرده است، جایگاه ویژه‌ای در میان اهالی علم و فرهنگ و هنر دارد. 

او تجدید چاپ آثار انتشارات علمی و فرهنگی را نشان اهمیت و جایگاه آن‌ها دانست و تاکید کرد: آثار بسیار فاخر زیادی در انتشارات علمی و فرهنگی همواره تجدید چاپ می‌شود که نشان می‌دهد همچنان این اقیانوس مواج است.

معاون هنری وزارت ارشاد روزآمدی را ضرورت فعالیت‌های انتشارات فرهنگی برای جریان‌سازی دانست و ادامه داد: فکر می‌‌کنم در کنار تمام ویژگی‌های برجسته این انتشارات باید افقی طراحی شود که این افق دوباره موجب بازگشت انتشارات علمی و فرهنگی به جایگاه اصلی خودش شود.

سالاری خاطرنشان کرد: چند سالی را در انتشارات علمی و فرهنگی به دلیل مسائل مربوط به مالکیت و موضوعات مختلف شاهد یک رکود بودیم که امیدواریم مجدد این انتشارات فاخر به جایگاهی برسید که حق آن است و مردم از آن انتظار دارند.

گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با 320 عنوان کتاب که 12 عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است  و در راهرو 15 شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی