loader-img
loader-img-2
ویژگی کتاب‌های علمی‌وفرهنگی نگاه عمیق به علم و تاریخ است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی‌وفرهنگی،‌ «جواد انصافی» بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون  در غرفه انتشارات علمی‌وفرهنگی  در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد. 
جواد انصافی با بیان اینکه هدف من برای از بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور در غرفه انتشارات علمی‌وفرهنگی بوده است، گفت: کار انتشارات فرهنگی تفسیر کار و خدمات فرهنگی است. تفسیر موضوعات فرهنگی باعث می‌شود فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد، عمق پیدا کند. 
او آموزش تجزیه و تحلیل برای جوانان را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه این کار سخت و دارای اهمیت است، گفت: شخصا سال‌ها پیش با کتاب‌های انتشارات علمی‌وفرهنگی آشنا بوده‌ام و می‌دانم که فضاهایی که در این انتشارات دنیال می‌شود، چگونه است. 
این بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون در پاسخ به اینکه آیا تاریخ فقط برای پژوهش است، گفت: کارکرد مطالعه تاریخ متنوع و متعدد است؛ شخصا تاریخ را مطالعه می‌کنم و موضوعات فرهنگی و هنری آن را جست‌وجو می‌کنم. 
انصافی درباره ضرورت مطالعه تاریخ به جوانان گفت: من توصیه می‌کنم تاریخ عمیق‌ مطالعه شود؛  جوان‌ها در تاریخ طوری دیگر نگریستن را یاد بگیرند و طوری دیگر نگاه کردن دستاورد تاریخ است که در این زمینه کتاب‌های انتشارت علمی‌وفرهنگی مفید و درس‌آموز است.
گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با 320 عنوان کتاب که 12 عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است  و در راهرو 15 شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی