loader-img
loader-img-2
انتشارات علمی‌وفرهنگی در مسیر تعالی انسان و محتواهای درخشان تولید می‌کند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی‌وفرهنگی، علی جعفری فرزند علامه محمدتقی جعفری (ره) در حاشیه بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به غرفه انتشارات علمی فرهنگی حضور پیدا کرد و در جریان جدیدترین آثار منتشر شده در این مجموعه قرار گرفت.
علی جعفری با حضور در انتشارات علمی‌وفرهنگی گفت: شخصا هرساله از آثار انتشارات علمی‌وفرهنگی بازدید می‌کنم و از تمام زحمات این ناشر که در راه رشد و تعالی انسان زحمت می‌کشند و قدم برمی‌دارد، قدردانی می‌کنم. از اینکه سال‌هاست با انتشارات علمی‌وفرهنگی که در حوزه‌های مختلف خوش درخشیده است، فعالیت داریم، خوشحالیم. این مجموعه محتواهای خوبی تولید می‌کنند و امیدواریم هر روز پیشرفت چشم‌گیرتری نسبت به گذشته داشته باشند. 

او با بیان اینکه علامه جعفری معتقد بودند شخصی که آثار هنری خلق می‌کند، رسالت دارد که انسان را از آنچه هست به آنچه باید برسد، ببرد، گفت: از نظر علامه جعفری شخص هنرمند نباید اتکا به هیجانات و احساسات مردم کند و کار سطحی کند که اگر سوالی شود که از هنر چه دید، نتواند تفسیر کند. این خلاقیت هنر است که به به قلب و روان انسان نفوذ کند و آن‌ها را به چشمه‌های حیات برساند و هدایت کنند. 

فرزند علامه جعفری تاکید کرد: اگر هنرمند با این نگاه که انسان را باید به تعالی برساند در رشته‌های مختلف هنری تولید اثر کند، موثر خواهد بود. مرحوم علامه جعفری فیلم‌های خوب سینما و تئاتر را می‌دیدند. ایشان چنین نبود که توجه به دنیای مدرن نداشته باشد بلکه در منظومه فکری ایشان نگاه و چشم‌انداز به دنیای مدرن خصوصا از دریچه هنر جلوه داشت. 
گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با 320 عنوان کتاب که 12 عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است  و در راهرو 15 شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی