loader-img
loader-img-2
علمی و فرهنگی با تخفیف 20 درصد تخفیف در تابستانه کتاب

از روز یکشنبه 18 مرداد طرح فروش یارانه‌ای کتاب موسوم به «تابستانه کتاب» با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همراهی ناشران و کتاب فروشان سراسر کشور آغاز شده است. طرحی که در آن کتاب‌های ناشران سراسر کشور از طریق کتابفروشی‌ها و با تخفیف ویژه‌ای که ناشران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده است به مخاطبان عرضه می‌شود.
به گفته مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات این برنامه در راستای تحقق بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور در دست برگزاری قرار گرفته و طی آن، مقرر شده است از روز شنبه ١٨ تا پنجشنبه ٣٠ مرداد فروش تخفیفی کتاب‌ آغاز شود. در همین زمینه موسسه انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 20 درصدی اعلام شده برای این طرح آثار خود را از طرق کتاب‌فروشی‌های حاضر در طرح به مخاطبان عرضه خواهد کرد.
در خانه‌ماندن که با هدف سلامتی جسم در ایام کرونا طی ماه‌های اخیر توصیه شده است، به هیچ‌عنوان به معنای منفعل بودن نیست و منافاتی با کسب علم و دانش ندارد و در عین حال فرصتی مغتنم برای کسب آگاهی و دانش افزایی و سلامت روح از طریق افزایش مطالعه نیز به شمار می‌رود.

 

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی