loader-img
loader-img-2
راه حل رهایی از «عصبانیت‌های عصر ما»

 

 

روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی: زندگی در عصر مدرنیسم و دنیای انباشته از تکنولوژی‌های مدرن، آنگونه که می‌بایست به مذاق انسان امروزی خوش نیامده و بشر مدرن که به اشتباه توسعه و تمدن جامعه بیرونی  را زیرساختی برای خوشبخت شدن و آرامش می‌پنداشته، اکنون به دنبال آن است که چاره‌ای برای خلاصی از ناراحتی و رنجوری‌های دنیای درونی خود بیابد.

مسئله‌ای که «کارن هورنای» نویسنده و روانشناس آلمانی آن را دستمایه تألیف کتابی به نام «عصبانیت‌های عصر ما» قرار داده و در قالب 15 فصل مجزا به بیان مباحثی از جمله علل عصبانیت‌ها، اثرات اجتماعی و روانی آنها،  رابطه فرهنگ و عصبیت، رقابت عصبی و ... پرداخته است.

آنطور که نویسنده در مقدمه ذکر کرده، کتاب به زبانی بسیار ساده نوشته شده و حتی‌المقدور از آوردن اصطلاحات علمی خودداری نموده است، البته برای سهولت درک مطالب و نه بدان معنا که خوانندگان تصور کنند شناختن و تشخیص امراض عصبی کار آسانی است؛ چراکه این تصور هم اشتباه است و هم خطرناک.

کتاب عصبانیت‌های عصر ما با مقدمه و ترجمه «ابراهیم خواجه نوری» در سال جاری برای سومین بار توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ شده و اکنون از طریق سایت رسمی انتشارات به نشانی www.elmifarhangi.com/book و همچنین فروشگاه‌های زیرمجموعه با بهای 95000 تومان قابل تهیه و مطالعه است.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی