loader-img
loader-img-2
کتاب‌های علمی‌وفرهنگی بخشی از خاطرات فرهنگی خانواده‌های ایرانی

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ یاسر احمدوند معاون وزیر ارشاد و رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه انتشارات علمی‌وفرهنگی بازدید کرد و در جریان تازه‌های نشر این انتشارات قرار گرفت. 

احمدوند با تاکید براینکه علمی‌وفرهنگی از ناشران قدیمی و موثر کشورمان است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب آثار مهم و فاخری از این انتشارت به بازار نشر و کتاب راه یافته است. 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات علمی‌وفرهنگی را یکی از ناشران معتبر کشورمان معرفی کرد و افزود: هر کتابی که در انتشارات علمی‌وفرهنگی منتشر شده است در تراز ملی و کتاب فاخر است و حد بالایی از کیفیت را دارد. 

او از زحمات مدیران انتشارات علمی‌وفرهنگی بخاطر انتشار آثار فاخر ادبی قدردانی کرد و ادامه داد: برخی از آثار این نشر جزو خاطرات فرهنگی خانواده‌های فرهنگ‌دوست ایران است چراکه به کتابخانه‌های خانه‌ها راه یافته و نشان معتبری است.

گفتنی است؛ انتشارات علمی‌وفرهنگی با 320 عنوان کتاب که 12 عنوان آن چاپ اول و در موضوعات فلسفه، تاریخ، تاریخ تحلیلی، ادبیات داستانی، سیاست، سینما، نمایشنامه، هنر و مدیریت است و برای اولین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، پا به این رویداد مهم گذاشته است  و در راهرو 15 شبستان مصلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی