loader-img
loader-img-2
علمی‌وفرهنگی میزبان بسیاری از کتاب‌های معتبر ایران است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی‌وفرهنگی،  دکترحسین جابر انصاری، سخنگوی اسبق وزارت خارجه در حاشیه بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به غرفه انتشارات علمی فرهنگی آمد و در جریان جدیدترین آثار منتشر شده در این مجموعه قرار گرفت.

جابر انصاری با بیان اینکه خیلی خوشحالم از انتشارات علمی‌وفرهنگی بازدید می‌کنم، گفت: این انتشارات میراث‌دار فرهنگ و علم است؛ بنده شخصا از زمانی که خودم را شناختم و با کتاب‌ آشنا شدم، این انتشارات را با کتاب‌های خوب و فاخر به‌یاد دارم. 

او انتشارات علمی‌وفرهنگی را سرآمد حوزه نشر در کشورمان معرفی کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم در کشورمان اسم 10 ناشر برجسته و تاثیرگذار را نام ببریم، حتمأ نام انتشارات علمی‌‌وفرهنگی در میان آنها برجسته است و درخشش می‌کند. 

جابر انصاری در پاسخ به اینکه چقدر کتاب‌های منتشر شده در علمی‌وفرهنگی تاثیرگذار بوده است، تاکید کرد: علمی‌وفرهنگی بخاطر میراث غنی خود یک میراث‌دار بزرگ است؛ توانایی‌های مدیریتی در دوره‌های مختلف باعث قوام این مجموعه فرهنگی شده است. 

معاون اسبق وزارت خارجه تاکید کرد: خوشبختانه انتشارات علمی و فرهنگی توانسته جایگاه مهم خودش را در حد و اندازه اندیشمندان بزرگی که کتاب‌های فاخری را در آن چاپ کرده‌اند، حفظ کند. برخی از معروف‌ترین کتاب‌های بازار نشر ایران با نشان علمی‌وفرهنگی شناخته شده‌اند.

او ادامه داد: از رمان‌های معروف کلاسیک تا آثار تاریخی و هنر و کتاب‌های مهم اخلاقی و شریعت معروف از افرادی همچون امام محمد غزالی در علمی و فرهنگی منتشر شده است که من هم خوشحال هستم که برخی از آن‌ها را در کتابخانه شخصی خود دارم.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی