loader-img
loader-img-2
موزه ومرکز اسناد انتشارات علمی و فرهنگی میزبان هفته جهانی موزه ها و میراث فرهنگی شد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، موزه و مرکز اسناد که به همت انتشارات علمی و فرهنگی راه اندازی شده است سه گانه ای است از موزه، مرکز اسناد و کتابخانه که نقش روایی و نمایشی بر عهده موزه اسناد است نقش حفاظتی و حافظه ای را مرکز اسناد ایفا می کند،و نقش ارائه محتوا هم بر عهده کتابخانه انتشارات علمی و فرهنگی است.

موزۀ انتشارات علمی و فرهنگی مکانی است برای نمایش منتخبی از اسناد، اشیاء و آثار بیش از هفتاد سال فعالیت نهادهای به‌یادگارمانده در این انتشارات در حوزۀ چاپ و انتشار کتاب و دیگر فعالیت‌های دیداری و شنیداری در ایران، یادآور کوشش‌های حدود دو دورۀ چهل‌ساله از دو نشر پیشرو، نوآور و تحول‌آفرین در صنعت و هنر نشر ایران که تأثیر میراث آنان همچنان زنده و پابرجاست. در این موزه، علاوه بر میراث گذشتۀ دور، فعالیت‌های مربوط به سال‌های پس از انقلاب اسلامی تا کنون در معرض دید علاقمندان است . این موزه فرصت جدیدی در زنجیره ی گردشگری فرهنگی و ادبی و هویتی کشور است.

شایان ذکر است، زمان بازدید رایگان از موزه اسناد انتشارات علمی و فرهنگی در هفته جهانی موزه ها و میراث فرهنگی برای علاقمندان از ساعت 9 صبح تا 19 عصر است.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی